SeaGarden FiskePulver

av hvitfisk fra Nord-Atlanteren

Ledproblem, fästingar, päls:

Det har visat sig att hundar som har problem med sina leder och som äter SeaGarden fiskmjöl (pulverform), blir efter några veckor botade från sina besvär. Dessutom uppstod andra positiva effekter nämligen att dessa hundar ej blev lika angripna av fästingar.

Dessutom förbättrades pälsens kvalitet. Detta är ett naturligt sätt att förbättra hälsotillståndet för hundar. Helt fritt från biverkningar. Kan även användas i förebyggande syfte.

Till SeaGarden tabletter >>

Till SeaGarden torskprotein >>

Klicka i hörnet för helskärm!

Innehåller alla de naturliga näringsämnen

som finns i färsk fet fisk.

Naturliga vitaminer, mineraler/spårämnen Omega 3, Q-10.

Samtliga essentiella aminosyror.

En påse innehåller 250 g, daglig dos till ex. hund som väger 20-30 kg är 2 matskedar.

SeaGarden är en ren naturprodukt, till skillnad från kemiskt framställda vitamin- och mineralprodukter. SeaGarden är framställd av färsk fet kallvattensfisk. Fisk som fångas på 800-1000 meters djup i Arktiska havsområden. SeaGarden fiskmjöl anses vara en av världens näringsämnesrikaste produkter, med 12 st vitaminer ett 30-tal mineraler/spårämnen, omega-3, Q-10 samt samtliga essentiella aminosyror. En naturlig källa till alla de värdefulla näringsämnen som finns i färsk fet fisk.

Kvalitet:

SeaGarden fiskmjöl är från början framtaget för att förbättra människors hälsotillstånd. Men SeaGarden har även visat sig ha stora positiva effekter på hundars hälsotillstånd. SeaGarden är klassat som livsmedel och tillverkas enligt läkemedelsstandar GMP. Användes ex. av WHO vid svältkatastrofer. Finns i pulverform, lämpligt för hundar, samt tablettform (pulvret är pressat till tabletter) som är enklare att äta för människor.

Blekinge hundsim:

Med mångårig erfarenhet av arbete med att träna och rehabilitera hunder ger vi följande omdöma om SeaGarden fiskmjöl. När vi började testa SeaGarden fiskmjöl på våra hundar, uppstod överraskande positiva effekter. Hund med fleråriga ledvätskeproblem, trots många beprövade preparat, blev inom några månader helt symptomfri, vilket sedan visade sig även på fler hundar med motsvarande problem.

Senare har vi kunnat konstatera att de hundar som regelbundet åt SeaGarden, inte blev lika utsatta för fästingangrepp.

En annan positivt effekt var att hundarnas päls fick en bättre kvalité.

Vi på Blekinge Hundsim kan därför rekommendera SeaGarden fiskmjöl, för alla som vill pröva det som en komplettering, för att skapa ett bättre hälsotillstånd för hundar och katter.

En stor fördel i sammanhanget är att produkten är helt naturlig, och därmed förekommer inga biverkningar.

Handla här!

e-post: lasse.foreningslandslaget@telia.com